Gå til hoved indhold

Husets medarbejdere

Egebjergs medarbejdere har forskellige kompetencer og uddannelser.

På hver afdeling er ansat en afdelingssygeplejerske, plejepersonale samt køkken-/rengøringsassistenter. De fastansatte medarbejdere i plejen er for langt hovedpartens vedkommende social- og sundhedsassistenter. Herudover er der ansat medarbejdere til at varetage driften af bygningen.

Vi arbejder i teams med fokus på faglighed og kompetence. Hvert team har en koordinator, der fungerer som tovholder i teamets opgaveløsning.

I aften- og nattimerne og på søn- og helligdage vil der altid være en ansvarshavende i huset, som medarbejderne samarbejder med.

Endvidere samarbejder vi med døgnplejens vagtcentral og med akutteamet for Gentofte, Gladsaxe og Rudersdal kommuner.

Vi har et stort fokus på medarbejdernes trivsel, arbejdsmiljø og den enkelte medarbejders personlige udvikling.

Medarbejderne bliver løbende videreuddannet inden for fx tidlig palliation og pleje, demens, psykiatri, rusmiddelbrug samt kost og ernæring.

I vores MED–gruppe arbejder vi med arbejds-, samarbejds- og personaleforhold, som har relation til arbejdsmiljøet i huset. MED-gruppen vedtager også husets personalepolitikker for fx pauser, brug af mobiltelefon og så videre.